Wednesday, August 17, 2011

MALLORCA

Constatar que Mallorca no és Catalunya és ràpid, només baixant de l'avió t'adones que arribes a una terra on els homes no només no fugen de les dones, si no que les miren amb interès, les cuiden, les toquen, les acaricien, les oloren i alguns fins i tot, les persegueixen durant anys fins aconseguir-les. 

Un lloc on encara queden paletes i operaris que fan compliments a crit pelat, on el pa i la fruita són excel.lents, on els homes cuinen bé, maten xots, dibuixen, fan bricolatge, couen pastissos i toquen el piano. 

Una illa on la gent és oberta, hospitalaria, amable i agradable, i un lloc bonic on als comerços quan els parles català la primera reacció que ténen és xerrar castellà (com si fos l'única llengua per entendre's) i on hi ha alguns que encara no valoren la riquesa innata de tenir cultura i llengua pròpies. Afortunadament, ningú és perfecte i tinc fe, tot això canviarà: catalanes, deixem-nos de catalans sosos i llencem-nos a conquerir les illes (amb permís de les illenques, això sí).

;)

Gràcies a totes i tots pels bons moments i els dies meravellosos.

Petons!

Arte

7 comments:

  1. Com diria Rafaella: "Para hacer bien el amor hay que viajar al sur". Deixeu-vos d'illes i vingau a València :D

    ReplyDelete
  2. Jajajaja

    Paui, prenem nota

    :))))

    Gràcies!!!

    ReplyDelete
  3. Hola Arte

    M'agrada el que escrius de la nostra gent i de la nostra Illa. M'agrada saber que pels nostres visitants, la Illa encara conserva algunes coses que la fan especial; igual que passa, o mes, amb Menorca. El que no m'agrada tant és el que escrius de l'us de la llengua als comerços, i no perque no sigui així, tot al contrari, no m'agrada el que escriu perque és una veritat indiscutible que cal canviar i millorar.

    Si la conquesta de les dones catalanes implica que com a mínim els homes mallorquins seran "induits" a treballar per la millora la deficient situacio de la llengua, jo com a mínim et dic que aqui vos esperam!!!. Si la conquesta es purament sexual... tambe vos esperam!!!

    Salut
    Jaume

    ReplyDelete
  4. Jajajaja!!

    Gràcies Jaume!! esperau-nos que per una via o l´altra farem que millori!!

    ;))

    petooons!!

    ReplyDelete
  5. Benvolguda artemisa,

    No hi estic pas d'acord. Jo també sóc dona catalana i crec que els homes del nostre país no són pas com dius! On estigui un bon català que es treguin tots els altres!

    ReplyDelete
  6. Hola Exhibicionistes,

    Celebro que tinguis sort!

    Ja em diràs d´on treus als teus catalans... a Barcelona ho tenim totes molt trillat i t´aseguroq que quan superes els 30´s aquí queden: casats, peter pans, 40´s afamats i porucs en general.

    ReplyDelete
  7. Noooooooo, jo també visc a Barcelona! Els homes barcelonins són els millors (i t'ho diu una que ha sortit amb un italià, un brasiler, un andalús... i enlloc com a casa!). El que passa és que s'ha de saber fer-los feliços a ells si volem que ens facin felices a nosaltres! Que moltes amigues meves tenen aquest problema: demanen molt i ofereixen molt poc, com diu la dita castellana "Pides tú mucho pa lo poco que das".

    ReplyDelete