Thursday, September 8, 2011

COSES QUE ES PENSES QUAN SENTS LES FRASES PER ANIMAR

0. Ho sabia. Sabia que us passava algo.

- Mira, ja tenim la pitonisa. Sempre ha d´haver algú que ja ho sabia. Si li foto un meco ara mateix 
s´anticiparà? 

1. T'ha deixat? T'ha fet un favor. Millor així.

- Doncs jo encara no sé on és el favor. Em trobo fatal.

2. Ell/a s'ho perd. Neci.

- I jo també m´ho perdo, sense insultar, eh? Que estic sensible.

3. No et mereix. No sap el què vals.

- Tampoc ens passem que a aquestes alçades tots sabem que ningú és perfecte.

4. No feia per tu, sempre ho he pensat.

- I perquè no ho vas dir abans? Ara és quan toca dir que hem tornat fa una hora, a veure quina cara li queda.

5. Tranqui que el què no mata engreixa.

- I el que no fa péixer, però resulta que ara m´han ferit... tens algún remei?

6. El temps ho cura tot.

- Quin remei. L´àvia també ho deia això, no pots inventar-te algo millor?

7. El temps ho mata tot.

- Preferia la frase d´abans, és així com més optimista.

8. Mira-ho pel cantó positiu. Sempre hi ha un cantó positiu.

- Aquesta me l´apunto. Quan a tu et passi et diré el mateix.

9. Aquells pits éren de veritat? Semblaven pròtesi.

- De veritat, magnífics, melosos i tersíssims. I és que lo important de liar-se amb la Bundchen no és liar-se amb la Bundchen, si no explicar-ho als amics. Aquesta frase sí que ajuda!! 

10. En 5 anys s'hagués posat com la seva mare. Ja vas veure quin cul.

- No m´hi havia fixat. A més, a mi m´agradava.

11. Si això passa és perquè algo millor t'espera. Ho percebo.

- Sí, clar. Massa Hollywood.

12. Hi ha molts peixos a la mar. Veuràs.

- N´estic tipa de pescar! Piscifactoria ja!!!

13. Suposo que ara no et sabrà greu que la truqui... (de Balta Navarro)

- Ratot de claveguera...

3 comments:

  1. Jo també anava a suggerir la 13 :D que bo!

    A mi em digueren: No t'ho volia dir però la setmana passada se'n va anar amb un altre a enrotllar-se davant de ta casa. :O

    ReplyDelete
  2. Lo de no t'Ho volia dir, però t'ho dic és una de les coses més absurdes que hi ha...


    Mereix un post, hi pensaré!

    ReplyDelete