Saturday, October 8, 2011

NEWS

Porto dies en silenci perquè em van fer un oferiment i vaig dir sí d´inmediat, i és que hi ha moments que mereixen tirar-se a la piscina sense pensar-s´ho. (Alerta: fonts expertes desaconsellen aplicar aquesta sentència a l´hora de tenir criatures!!!)

Si en Josep Piqué va tenir els collons d´acceptar un ministeri sense dubtar-ne ni un moment, com jo no puc acceptar escriure d´inmediat una columna a una revista de moda sense dubtar-ne ni un moment? ho veieu, oi?

Total que vaig dir sí com si això em passés cada dia i acte seguit vaig sortir de casa de pet a l´ascensor amb direcció al quiosc per  comprar totes les revistes de moda disponibles d´aquí i d´allà i fer una proposta de contingut.

La proposta m´ha dut uns dies perquè  la cosa no ha estat fàcil, he llegit molta merda per dones i homes, no he trobat humor, hi ha poca realitat, menys il.lustració, zero cultura, una mica d´art i, això sí, unes fotos precioses, impreses en bon paper i preus d´escàndol fins a 11,90 euros per una revista, però en comú tenen totes elles que hi ha algo que les fa boniques i difícils de llençar.

Així que com la situació (econòmica) és complicada no podem fer més que ser valents, no dubtar, treballar i lluitar per fer les coses bé, boniques i que la llum (i els lectors) vegin una bona revista.

Barcelona mereix tenir la seva revista de moda, una de bona, amb visió internacional, inspirada en aquells que en saben, i deixant enrere cutrades casolanes producte de subvenció.

Com hi ha voluntat i ganes però no money, la revista s´inicia en format digital, compta amb grans professionals com a col.laboradors (de qui em va molt bé aprendre) i hi ha bons reportatges que focalitzen en l´art, la cultura, la fotografia d´autor, disseny, persones, personatges de la ciutat, humor, recomanacions i experiències seguint el model de les revistes (que funciona)  dins un fil conductor molt nostre: el Passeig de Gràcia.

Així que d´ara endavant ens veurem aquí i allà. Tan aviat com surti el primer número us ho faré saber.

Us deixo amb el número zero, que més que un múmero és una declaració d´intencions del projecte:

http://www.paseodegracia.com/

Espero que us agradi. Gràcies.

Arte

No comments:

Post a Comment